Subject: FW: Vana Tartu mnt 79 ristmiku väljaehitamine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 17:17:12 +0300

Palun reg, see võiks minna Merikesele, kes oli selle lepinguga seotud 😊

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 5:11 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: 'Janek Task' <[email-masked]>
Subject: Vana Tartu mnt 79 ristmiku väljaehitamine

Tere,

Nagu rääkisime, oleks vaja ristmiku ehitamise leping teha ringi meie, kui 
Vana Tartu mnt 79  omaniku nimele. Meie andmed on : OÜ Immoman, 12925832, 
Veerenni 55,Tallinn,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked], 5027226, alla kirjutan mina .

Veel oli eelmises lepingus Vana Taru mnt 79a ga selline punkt:

Eraldi toome välja lepingu punktis 3.2 toodu: 1.1 Huvitatud isik tagab, et 
enne ehitamise alustamise teatise esitamist on sõlmitud Transpordiameti ning 
kohaliku omavalitsuse vahel notariaalne leping riigitee maaüksusele 
kasutusõiguse seadmiseks jalgratta- ja jalgtee rajamiseks. Riigivara 
kasutamiseks andmise ja isikliku kasutusõiguse seadmise taotluse jalgratta- 
ja jalgtee ehituseks saab kohalik omavalitsus esitada Transpordiameti maade 
osakonnale [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mida meie peame seoses sellega tegema ?

Tervitan,

Andrus Olop

OÜ Immoman

+ 372 5027226

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.